GAZA ESTE PESTE TOT! FREE GAZA - 01 Iunie 2010, Atena, Grecia

O serie de demonstratii la care au participat zeci de mii de persoane au fost organizate de urgenta in cel putin 14 orase din Grecia, in noaptea de 31 Mai/ 1 Iunie dupa ce cateva nave Free Gaza au fost atacate de comando-uri israeliene.

In Atena, desi guvernul grec a "condamnat" atacurile, nu a avut nicio ezitare in a ataca la randul sau demonstrantii adunati in fata ambasadei Israelului. Fortele de represiune trimise acolo erau inarmate si mascate complet inca de dinainte ca marsul de protest sa inceapa, iar atacul asupra manifestantilor a fost mai mult decat planificat.

Majoritatea activistilor greci care erau la bord au ajuns in Atena in aceasta dimineata. Michalis Grigoropoulos, care se afla la bordul navei "Free Mediterranean" a declarat la iesirea de pe aeroport:

"Stiti foarte bine ce fel de atac a fost facut impotriva noastra. Camarazii aflati la bord au fost torturati, eu am refuzat sa semnez vreun document si am fost deportat, repatriat, impotriva vointei mele. Am fost izolat complet de ceilalti. Denunt vehement statul zionist pentru inca o crima adusa umanitatii. Am vazut din departare macelul organizat de comando-urile armatei zioniste impotriva navelor turcesti din Freedom Flotilla. Denunt guvernul grec pentru ca a lasat nave grecesti si cetateni greci complet neprotejati. O miscare populara masiva ar trebui sa se formeze acum, care sa ceara eliberarea ostaticilor si inapoierea tuturor navelor capturate. Solidaritatea fata de poporul palestinian trebuie sa creasca. Rezistenta ar trebui sa castige!"

VIDEO:


FOTO:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu